Trasování a podloží

/album/trasovani-a-podlozi/sg2-spodni-jpg/ Spodní segment Sg2 s již položeným kolejivem a se spodními přístupovými otvory ke SN2. Zde již provoz sem-tam.V pozadí je vidět rám pro skryté nádraží SN1. /album/trasovani-a-podlozi/pa312989-jpg/ Z většího kusu překližky jsem vyřezal oblouk pro jednokolejku - běžně označovanou jako "zelená" (podle barevného značení v plánku kolejiště). /album/trasovani-a-podlozi/pa172972-jpg/ Pohled přes Sg2 ke vchodu do "mašinkárny". V pozadí další segment Sg6, kde je již osazeno tříkolejné nádraží N3. Vpravo : stavitelé pijí pouze nealko. /album/trasovani-a-podlozi/pa172973-jpg/ Na N1 se již rýsuje budoucí pravé zhlaví. Vzadu je vidět provizorně osazené nádraží N3. V rohu místnosti je Sg5 - dosud bez kolejí.
/album/trasovani-a-podlozi/p1103096-jpg/ Pohled od východu na západní část kolejiště. Začíná se realizovat i levé zhlaví N1 a vpravo je vidět základ stoupání "zelené" jednokolejky. Jako těžítko používám vše, co je po ruce. /album/trasovani-a-podlozi/p1103097-jpg/ Probíhá pokládka kolejí na N1. Zatím jen provizorně, protože moje touha zajezdit si už po celé trati je velká a musím dvoukolejku co nejdříve kompletně celou zaokruhovat. /album/trasovani-a-podlozi/p1103098-jpg/ Podloží pod stoupání "zelené" jednokolejky. Dva otvory mezi segmenty budou trvale přístupné přes odnímatelnou část krajiny. Rozkresluji smyčku na "zelené". /album/trasovani-a-podlozi/p1103099-jpg/ Na zkoušku jsem položil budoucí depo s točnou, které jinak dělám pohodlně doma v pracovně. Vlevo dole jsou vidět nové brýle. Jsou zase o trochu silnější...
/album/trasovani-a-podlozi/p1103100-jpg/ Toto je pravá část Sg6. Smyčka z nádraží N3 bude v konečném řešení kompletně skrytá pod skalami. Je vidět, jak snadno lze tvarovat i široký pruh karimatky. /album/trasovani-a-podlozi/p1103101-jpg/ Nádraží N3 a klesání dvoukolejky do skrytého nádraží SN2. Tvar kolejového svršku bude do karimatky vyřezán až po položení a zaštěrkování kolejí. /album/trasovani-a-podlozi/p1103102-jpg/ Východní část kolejiště s provizorně umístěnou a nedokončenou točnou. Úplně vzadu vpravo je již hotový propoj na N3. Balakryl fixuje oblouky kolejí při štěrkování. /album/trasovani-a-podlozi/p1103103-jpg/ Pohled na východní část od západu. Provádí se zaštěrkování levého zhlaví a rozměřování kolejí do depa (abychom se vyhnuli malým poloměrům).