Úvodní stránka
Mapa stránek
RSS
Tisk
miko-vlaky
Úvod
Z historie
Plánek kolejiště
Stavba kolejiště - začátek
Stavba kolejiště - část 1
Stavba kolejiště - část 2
Fotogalerie
2014-2015
2017-19
Menu
co se to děje na nádraží ?
železniční katastrofy
základní rámy - r. 2008-09
trasování podloží - r. 2009-10
začínám s krajinou
první zkušební jízdy
Vyhledávání
Vyhledávání
trasování podloží - r. 2009-10
Zde jsem již doplnil spojovací segment Sg3. Otvor mezi Sg3 a Sg4 bude v budoucnu osazen vyjímatelnou částí krajiny. Otvor musí být přístupný pro montážní práce. Na smyčce SN2 je už možný první provoz sem-tam.
Úvod
>
Fotogalerie
>
trasování podloží - r. 2009-10
Trasování a podloží
Spodní segment Sg2 s již položeným kolejivem a se spodními přístupovými otvory ke SN2. Zde již provoz sem-tam.V pozadí je vidět rám pro skryté nádraží SN1.
Z většího kusu překližky jsem vyřezal oblouk pro jednokolejku - běžně označovanou jako "zelená" (podle barevného značení v plánku kolejiště).
Pohled přes Sg2 ke vchodu do "mašinkárny". V pozadí další segment Sg6, kde je již osazeno tříkolejné nádraží N3. Vpravo : stavitelé pijí pouze nealko.
Na N1 se již rýsuje budoucí pravé zhlaví. Vzadu je vidět provizorně osazené nádraží N3. V rohu místnosti je Sg5 - dosud bez kolejí.
Pohled od východu na západní část kolejiště. Začíná se realizovat i levé zhlaví N1 a vpravo je vidět základ stoupání "zelené" jednokolejky. Jako těžítko používám vše, co je po ruce.
Probíhá pokládka kolejí na N1. Zatím jen provizorně, protože moje touha zajezdit si už po celé trati je velká a musím dvoukolejku co nejdříve kompletně celou zaokruhovat.
Podloží pod stoupání "zelené" jednokolejky. Dva otvory mezi segmenty budou trvale přístupné přes odnímatelnou část krajiny. Rozkresluji smyčku na "zelené".
Na zkoušku jsem položil budoucí depo s točnou, které jinak dělám pohodlně doma v pracovně. Vlevo dole jsou vidět nové brýle. Jsou zase o trochu silnější...
Toto je pravá část Sg6. Smyčka z nádraží N3 bude v konečném řešení kompletně skrytá pod skalami. Je vidět, jak snadno lze tvarovat i široký pruh karimatky.
Nádraží N3 a klesání dvoukolejky do skrytého nádraží SN2. Tvar kolejového svršku bude do karimatky vyřezán až po položení a zaštěrkování kolejí.
Východní část kolejiště s provizorně umístěnou a nedokončenou točnou. Úplně vzadu vpravo je již hotový propoj na N3. Balakryl fixuje oblouky kolejí při štěrkování.
Pohled na východní část od západu. Provádí se zaštěrkování levého zhlaví a rozměřování kolejí do depa (abychom se vyhnuli malým poloměrům).
Vytvořte si vlastní web zdarma!
Moderní webové stránky za 5 minut
Vyzkoušet